[Csaladtortenet 2] Temes vármegye Csák

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2020. Jan. 22., Sze, 20:58:19 CET

Kedves Érdekeltek !
Bánáti, bácskai, kevés egyéb ter-i német telepesek listáinak összefoglaló műve,
több kötetben. A BP. VI. Lendvai u-i Magyarországi Németek
Ált. Műv. Közp. könyvtárában megtalálható.
http://www.zentrum.hu/hu/2012/04/stefan-stader-sammelwerk-donauschwabischer-kolonisten-vii-sche-sz/
http://www.mnamk.hu/
Ü.: Á.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan.