[Csaladtortenet 2] Melléklet megjelenítése

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2020. Jan. 27., H, 13:31:38 CET

Kedves Listatagok,
nekem ez a trükk vált be a mellékletként szereplő képek megjelenítésére:
rákattintva én is a hibaüzenetet kapom, a böngésző sávban megjelenik a hivatkozás, pl:
http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20200103/b93a4530/record-image_4.jpg>
Ha az utolsó karaktert (kacsacsőr >) kitörlöm, és entert nyomok, megjelenik a kép. Nem értek hozzá, hogy miért :), de remélem, másnak is megoldást jelent.

Üdv.
Györgyi