[Csaladtortenet 2] FS mikrofilm keresése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Jan. 27., H, 22:36:03 CET

> Hogyan tudom megnézni az FS-ön vagy az FS
> Tools-szal a listán a legalsó mikrofilmen lévő anyakönyveket? (5016218 -
> Nagylóók, halottak 1961-79)

A webböngészőbe beirva a DGS számot a képeket ugyan nem mutatja, de
azt megmondja, hogy összesen 736 kép van a filmen:
https://www.familysearch.org/search/film/005016218

Az FS-TOOLS-ban egy kis lapozással kiderül, hogy a filmen a 11.-es
rész az 577-es képen ér véget. (Utána Nagyveleg következik.) Tehát
beindítod az FS-TOOLs-t, beiratkozol, aztán a Filmböngésző fülön a
DF-Filmszám mezőbe bemásolod, hogy 5016218, a Filmkocka mezőbe pedig
beírod, hogy 576 (mert az 577 az már csak filmezési könyvjelző, nem
anyakönyvi lap). Innen visszafele lapozva végigböngészhető a keresett
időszak.

Juli
/\ /\