[Csaladtortenet 2] Sírhely újraértékesítése

Péter Bárány peter at barany.hu
2020. Jan. 28., K, 17:55:34 CET

Kedves Listatársak!

Dédnagyapám sírhelyét valószínűleg 2015-ben újraértékesítették egy
önkormányzati temetőben. A tudomásom szerint jelenleg érvényes Önk.
rendelet szerint " Az 1945 előtt emelt nemes anyagból (kő, fém, fa)
készült, hozzátartozó nélküli vagy gazdátlan síremléket eltávolítani,
áthelyezni, a temető üzemeltetőjének értékesíteni, csak az illetékes
bizottság hozzájárulásával lehet."
Kérdezem, hogy szerintetek, ki az "illetékes bizottság", elérhetem-e
őket, ill. meg tudom-e tekinteni az esetleges hozzájárulást az
elbontáshoz. Ugyanis a temetői alkalmazott nem tudta "megtalálni" a
nyilvántartásában a keresett sírt, amit Vértes Zoárd atya könyvében is
megjelölt.
Összesküvés elméletet nem szeretnék gyártani, de nagyon halványan
feltételezem, hogy nem volt teljesen tiszta az ügy!
Köszönettel: B.Péter