[Csaladtortenet 2] molnarok

laszlo nemedi laszlo.nemedi at gmail.com
2020. Jan. 30., Cs, 20:47:55 CET

Üdv!

Hamár így felmerültek a molnárok, engem is érdekelne, hogy van-e valami,
vagy valaki, aki esetleg tudna nekem segíteni, hogy többet találjak két
molnárról a Derczbach testvérekről 1840-es években (Bénye, Káva,
Tápiószentmárton környékén mozogtak). Néhány dolgot megtaláltam rólunk, pl
mindkettőnek egy évben született gyereke, persze nem segített, hogy
mindketten Zsuzsanna nevet adtak a gyereküknek, és a evangélikus
bejegyzésnél, ahol az egyik Zsuzsanna házasodott, nem adták meg a szülők
nevét... (ja persze az anyák is mindkettő Pulay - tesók tesókat vettek
el....).

Üdv,
Némedi László