[Csaladtortenet 2] Hol keressem?

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Jan. 31., P, 15:41:21 CET

Milyen papírok azok, amelyeket elfogadnak? Nekem csak a születési
anyakönyvi kivonatom van meg (az egyházi) és a szüleim házassági
anyakönyve.
A lakóhely szerinti anyakönyvvezetőt E-Mail-ben kerestem meg, kedvesen
válaszolt (de semmit nem intézett el).
Másrészt az ügyfélkapunál megnézheti az E-Mail címemet, az érvényes.
Üdv, János

2020.01.31. 15:16 keltezéssel, Erika Grisztel írta:
> Az adott településhez ma tartozó anyakönyvvezetőtől tud anyakönyvi
> kivonatot kérni. Érdemes csatolni a levélhez a rokoni fokot igazoló
> papírokat. Az eredeti anyakönyvi bejegyzésről másolat nem kérhető tudomásom--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása