[Csaladtortenet 2] Hol keressem?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Jan. 31., P, 18:20:39 CET

Kedves János,

ha az anyakönyvi adatbázisban (pl. adatbazisokonline.hu) nem találod, csak
későbbieket, akkor 99%, hogy nincsenek. Sajnos a zsidó anyakönyveket is
eléggé megviselte a történelem az egykori Magyar Királyság területén.
Számos eltűnt (vagy megsemmisült) a II. vh. alatt/után.

Üdv
Krisztián

Marót János <marot.janos at chello.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan. 31., P,
15:25):