[Csaladtortenet 2] kérdés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Júl. 3., P, 14:02:39 CEST

Én is ilyesmire gondoltam, de sajnos a szülők halálozása nincs meg. Vagyis
lehet, hogy benne van az anyakönyvben, de ebben az időben még sokszor csak
keresztnevet írtak, és hogy melyik községben történt az eset, mert gondolom
nekik egyértelmű volt, hogy "Nicolaus ex Ladany" kicsoda, még akkor is, ha
a faluban több Miklós is volt, merthogy közülük csak az egyik halt meg :-(

Dr. Elek András <dr.elekandras at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. júl.
3., P, 13:18):