[Csaladtortenet 2] Foksány gyűjtőtábor

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Júl. 4., Szo, 09:49:29 CEST

Kedves Sándor!

A táborról több minden van fenn az a"facen". Hogy az áldozatokat meg
lehet-e találni valahol,azt nem tudom.
Édesapám is megjárta a tábort,"szerencsére" kétszer is,mert Ő  túlélte,és
1947-ben haza jött!
Hátborzongató leírások és visszaemlékezések vannak a táborról.

pl.
https://www.gulag.hu/wp-content/uploads/2019/11/1944_benko_papp_a_foksanyi_szovjet_fogolytabor_boritoval.pdf

https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Lexikonok-magyarorszag-a-masodik-vilaghaboruban-lexikon-a-zs-F062E/f-F0927/foksanyi-atmeneti-hadifogolytabor-F0956/

Üdv!