[Csaladtortenet 2] Fwd: 15 éves adózó?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Júl. 4., Szo, 17:06:21 CEST

Kedves László, és akik magánban válaszoltak! Köszönöm a tippeket, magam is
arra gyanakodtam, hogy az apa már nem élt összeíráskor, valamint az anya
sem, mert ha élt volna, akkor X.Y. özvegye-ként szokták az adóslistára
felvenni. Kötelező volt-e mellé gyámot kinevezni nagykorúságáig, azt nem
tudom, de ő csak gondoskodhatott a vagyonról - 1/4 sessio-ról van szó- nem
nyúlhatta azt le - szerintem.
Kutakodom tovább!
NJ

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. júl. 4., Szo,