[Csaladtortenet 2] Ma is élő Árpád-házi leszármazottat találtak a Vajdaságban

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2020. Júl. 11., Szo, 20:08:41 CEST

Az ínyenceknek ide linkelem az eredeti közleményt:

https://www.nature.com/articles/s41431-020-0683-z

Szerintem ezek az eredmények egyre inkább egy irányba mutatnak: az
Árpád-ház az Asina nemzetség egyik oldalága. Ezt erősíti egy 2016-os
tanulmány is:

https://www.academia.edu/23316012/Wen_S.-Q._Muratov_B.A._Suyunov_R.R._The_haplogroups_of_the_representatives_from_ancient_Turkic_clans_-_Ashina_and_Ashide_BEHPS_ISSN_2410-1788_Volume_3_2_1_2_March_2016_P.154-157

Sudár Balázs Ügyeket egyenesen azonosítja az Ujgur Kaganátus utolsó
uralkodójával, Ügével...

Egy szó, mint száz, az Árpád-ház eredetét egyre inkább ismerjük, de ez
önmagában még semmit nem mond a magyar nép eredetére vonatkozóan...

Völgyi Pál <nagybaczoni at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2020. júl. 11.,
Szo, 14:47):