[Csaladtortenet 2] Warlitz - Bükkzsérc - Nyíradony

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Júl. 14., K, 12:57:35 CEST

Kedves Zsolt,

egyházi okiratra (keresztlevél) polgárit (személyi igazolvány) nem fognak
kiállítani.
Az egyház kiállít ma is keresztlevelet vagy ezzel egyenértékű iratot
(reformátusok pl. igazolást), de az csak egyházi célra tud "joghatályos"
lenni. (azta, de szép magyarsággal írtam......)
Ha szerencséd van,a  keresztlevél tartalmazza a születés helyét is, így az
ottani polgári hatósághoz lehet fordulni születés anyakönyvi kivonatért,
ami alapján - ha az egyéb feltételek fennállnak - kiállítható a személyi
igazolvány.

Üdv
Krisztián

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 14., K,