[Csaladtortenet 2] Warlitz - Bükkzsérc - Nyíradony

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2020. Júl. 14., K, 14:57:40 CEST

Kedves Mindenki!

Éreztem hogy nem lesz egyszerű. Köszönöm Mindenkinek!

Én is tudok olyan települést, ahol az állami anyakönyv elpusztult, így
az egyházi adja a korabeli időkből az igazolásokat.

Közben önállósítottam magam, mert azt mondták, hogy a hivatalban
voltak, és ugyanazzal a kérdéssel bementem az anyakönyvvezetőhöz.
Aki szerint nála az anyakönyvi rendszerben nincs benne. Átküldött a
kormányablakhoz, ami kb. 15 méter a folyosón, ott megkérdeztem, és nem
értettem milyen rendszerben, de benne van ezekkel az adatokkal, és ha
befárad, készítenek neki új személyi igazolványt.
Tehát egy hónapi agyalás, levelezés, várakozás felesleges volt. Igaz,
korábban azt mondta a néni, és testvére, hogy ott már voltak.
Na mindegy, erről ennyit.

Meglátjuk, mi sül ki a dologból.

Üdv, Zsolt!

Babcsányi István <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl.