[Csaladtortenet 2] utbaigazitas keres

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Júl. 15., Sze, 18:27:09 CEST

> Anyakönyvi kivonatot a Levéltár nem állít ki

Bocsánat, rosszul írtam... Azt akartam csak kifejezni, hogy az FS-en
található másodpéldány eredetibb forrás, mint akármilyen kivonat.

Az a baj, hogy Amerikában fordítva csinálják: a "bizonyítvány"-t
(birth/marriage/death certificate) tartják elsődlegesnek, és az arról
készült hivatalos másolatot néha már szentté is avatják. Ezért az
anyakönyvi bejegyzéssel nem tudnak mit kezdeni, mert az nem olyan
formában van, mint egy ilyen szokásos szent ereklye.

Juli
/\ /\