[Csaladtortenet 2] Sopron megye

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Júl. 16., Cs, 19:04:47 CEST

Kedves Éva! Gondolom az illetékes levéltár határozta meg az idő
határokat.-Bár ez csak találgatás- sem tájékoztatót, sem beszámolót nem
láttam arról, hogy a polgári anyakönyvi másolatok filmre vételét ki
engedélyezte, ki adott rá keret utasítást, hogyan bonyolították? Bár ismerve
a későbbi értelmezéseket, talán jobb is, ha  fátyol fedi továbbra is. Tehát
a polgári anyakönyvi másolatok háttér történetébe aladtam el. Üdv.: Páli
Pista.