[Csaladtortenet 2] Fénykép keltezése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Júl. 19., V, 21:36:19 CEST

Tisztelt lista!

A csatolt fénykép mellé édesapám három rokon nevét írta, de szerintem
kettőt megcserélt, tehát az egészben egy kicsit bizonytalan lettem.
Kérdésem: kb. mikori fényképről lehet itt szó?

Fénykép fényképe, tehát nem tudom, mi van a hátulján. Az odaírt
emberek adatai: Rőczey Sándor, mérnök, 1814 Tállya  - 1900
Balassagyarmat; Selmeczy Sándor, cukrász, 1842 Mád - 1917
Balassagyarmat (ő majdnem egészen biztos, hogy a középső ember);
Selmeczy Lajos, postamester, 1837 Mád - 1878 Mád.

Juli
/\ /\