[Csaladtortenet 2] Fénykép keltezése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Júl. 20., H, 01:18:34 CEST

Köszönöm az eddigi válaszokat.

Igen, világos, hogy hogyha édesapám helyesen azonosította, hogy ki a
három személy a képen, akkor a mérnök van jobboldalt. De kérdés, hogy
tévedett-e: van-e olyan a képen, ami kizárná az 1878-ban (41 évesen)
elhunyt postamestert a baloldali emberként? Milyen idősek a képen az
emberek: mikor készülhetett? A cukrászról (ükapámról) van hasonló
korabeli képem, de azon sincs se város, se évszám.

Juli
/\ /\
>*.*<

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.