[Csaladtortenet 2] I.V.H. kérdés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Júl. 20., H, 17:26:41 CEST

A budapesti halottaknak kijelöltek egy kerületet, oda jegyezték be őket. Ez
azokra vonatkozott, akik eltűntek, de őket csak 10 évvel az eltűnésük után
nyilvánították halottá. Én vidéken ilyen bejegyzéssel még nem találkoztam.
A hadikórházban elhunytakat természetesen oda írták be, ahol elhunytak.
NJ

Tremmel Imre <tremmel at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2020. júl. 20., H,
16:40):