[Csaladtortenet 2] Olsavicai kiolvasási kérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Júl. 21., K, 23:26:53 CEST

A molnár nem is igazán érdekel, csak a Jámborszkyak miatt jutottam el ide.
És a következő oldalon ott van Katalin húguk esküvője is - ezzel mind a hat
gyerekről tudok már valamit, azon kívül is, hogy az apjukkal megkapták a
nemességet (és az egyikük, János, a szépapám nagyapja volt, de szépapám már
római katolikus ;)
Üdv,
Anna

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 21.,