[Csaladtortenet 2] Rövidítések

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2020. Júl. 22., Sze, 12:03:56 CEST

Kedves Gyuri!
A C betűs tipped telitalálat!
Egy korábbi lapon megtaláltama rövidítés latin kifejtését is:
1819 aug. 16.án megkeresztelt Sebastianus szülei
conjuges 3. annorum
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939X-39KL-1?i=63&cat=239587
Általam ismert más adattal le is ellenőriztem a bejegyzés helyességét,
és a bejegyzés igaznak bizonyult. A C rövidítés követésével a
házasságkötést megtaláltam.
Tippedet köszönöm!
Márki László