[Csaladtortenet 2] Rövidítések

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2020. Júl. 22., Sze, 13:19:33 CEST

Kedves István!
Gyuri valóban csak nekem küldte a levelet. Talán csak rosszul kattintott.
Az én személyes levélkezelésem pedig több órás holtidőket is tartalmazhat.
Ezért adódhatott, hogy több helyről kaptam hasonló tartalmú válaszokat.
Téged arra biztatlak, hogy továbbra is adj jó tanácsokat a rászoruló
levelezőtársaknak.
Tanácsaidat köszönöm! Lesznek még kérdéseim.
Márki László