[Csaladtortenet 2] Fülüpszállás római katolikus anyakönyve

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Júl. 26., V, 21:05:26 CEST

HA állami időszakra esik,akkor  pedig fenn van az FS-em.
https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=75359&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Pest-Pilis-Solt-Kiskun%2C%20F%C3%BCl%C3%B6psz%C3%A1ll%C3%A1s%22&subjectsOpen=801164-2

 Ez is egy helységnévtár,illetve több,ha legörgetsz a végére ,ott találod
őket.
http://konyvtar.ksh.hu/index.php?s=kb_statisztika

Üdv!
Zsuzsa