[Csaladtortenet 2] Sey Család

Lengyel Attiléné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Júl. 27., H, 09:05:38 CEST

Kedves Listatársak!

A Sey család kutatásánál elakadtam. Nagy Iván féle tábla szerint Sey István
apja S. Ferenc, anyja Henold Klára. Az FS-en ez nem található. Korban
megfelelő S István apja István, anyja Elisabeth Juli.

Megpróbáltam S István és Angyal Paulina házassági anyakönyvét keresni,
sajnos sikertelenül. Sőt Angyal Paulina sem került elő, csak 1875-es
születéssel, ami nem lehet.  6 gyerekük 1845-1856 között született.

Minden gyerek anyakönyve meg van, a keresztapa Angyal György. A család
Baranyában Szt Miklós puszta (Mozsgó), Somogyban Szöllősgyörök élt.
Katolikusok voltak.

Minden segítséget nagyon köszönök: Lengyelné Éva