[Csaladtortenet 2] Gödényháza, Nagybocska

George Gaál gb12335 at gmail.com
2020. Júl. 28., K, 23:37:46 CEST

Jó estét kívánok!

Nagyon örülök, hogy megtalálta.
Beszélsz angolul? Én nem jól magyarul, de nem baj.
Én családom Máramarosszigetról eredetű. Én kutátok családfátom GENi.com
web-oldalommal.

https://www.geni.com/people/Gy%C3%B6rgy-Ga%C3%A1l/6000000011149071416 - Én
https://www.geni.com/people/Ludmilla-Ga%C3%A1l/6000000011143623118 -
Édesanyám
https://www.geni.com/people/S%C3%A1muel-Ga%C3%A1l/6000000011239315767?through=6000000011100810847
-
Én negyedik nagyapám, is Sámuel volt.

Nem, ha kapcsolatban állunk egymással, de én tudok segíteni. Ismerek egy
hölgyet az állami levéltárból.
Kérjük, írja be a neveket, a születési dátumokat és a születési helyeket,
és igyekszem több információt szerezni
És mit is tud a Gaál de Huszt (vagy huszti Gaál) családról?

--
Üdv,
  George