[Csaladtortenet 2] Igazgató

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Júl. 29., Sze, 11:50:27 CEST

A Google-fordítód játszik veled :) Nálam nincs bekapcsolva a fordítás és én
"principal" szót látok mindenkinél. Ebben az esetben a jelentése
"elsődleges" lenne, tehát, hogy ő a rögzített adat "főszereplője". Az
adatban, amely az ő születését tartalmazza, szerepel még a szüleinek a neve
is, de ők ugye ebben az értelemben "mellékszereplők", nem ők az elsődleges
szereplői egy ilyen eseménynek.

Ez mehetett félre a fordítóban :)

Balázs

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 29.,