[Csaladtortenet 2] Evangélikus őskereső

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2020. Júl. 30., Cs, 19:23:19 CEST

Kedves Éva,
Őskeresőn megtaláltam Nagy Éva születését, Szenden 1811. október 16-án,
szülei Nagy György és Asboth Judit.
Sajnos, az Őskeresőn Komáromra csak 1928-1975 közötti adatok vannak, ezek
pedig adatvédelmi okokból nem
nézegethetők. Számomra meglepő módon korábbi évekből nincs böngészhető
anyag, tehát a gyerekekről, ill. a
szülők további sorsáról nem találni adatot.
Csatolom a Nagy Éva születését rögzítő bejegyzést a szendi anyakönyvből.
üdv
Czellecz Zoltán