[Csaladtortenet 2] Fwd: segítségkérés - elakadóban halálozás keresésével

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Júl. 31., P, 21:07:10 CEST

Kedves Laszlo!

En is ebben remenykedem, hogy abban a par evben halt meg egy fovarosi
kerulet korhazaban. A baj es furcsa az, hogy ahogy irtam, beszeltem a manyi
lelkesszel es nem temettek el Manyon.

Lehetseges, hogy mondjum egy fertozo beteg holttestet akkoriban nem vittek
haza, hanem a korhaz keruleteben temettek el?!

Balazs

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. júl. 31., Pén
18:11):