[Csaladtortenet 2] Kossuth Lajos üzenete, születésével kapcsolatban....

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Jún. 1., H, 10:32:47 CEST

Kedves lldikó!
Köszönjük, ez tényleg érdekes.
*"Mayer Mátyás evangélikus lelkész keresztelési bejegyzése sajnos a nagy
tállyai tűzvészkor megsemmisült. Ez bizonytalanná teszi a születés pontos
dátumát."*
http://www.monok.hu/index.php/uj-kossuth-emlekhaz/vedett-novenyek-monokon/kossuth-lajos-eletutja

Úgy tűnik, a világ megszavazta szeptember 19.-ét  - talán épp eme
nyilatkozat alapján.
Vajon megvan valahol az eredeti levél is?
Üdv,
Anna

Storchné Ildikó <st.ildiko at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj. 31.,
V, 23:57):