[Csaladtortenet 2] egy érdekesség családkutatással kapcsolatban.

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Jún. 3., Sze, 15:50:06 CEST

óvva intenék mindenkit az ilyentől
(ez mellesleg a pár éve botrányos véget ért pécsi csapat  reinkarnációja.
Ugyanazon emberek, ugyanaz a beetetős marketing technika, hogy
"húdemekkorakedvezményt adunk". Ja. Egy eleve irreálisan magas árból
megközelítik a piacit a kedvezménnyel...)

Üdv

Ágnes Vezér <vezera at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jún. 3., Sze,
15:41):