[Csaladtortenet 2] Fwd: Kiolvasási segítséget kérek szépen

Eva Bocsak qlipintyo at gmail.com
2020. Jún. 3., Sze, 19:39:17 CEST

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Eva Bocsak <qlipintyo at gmail.com>
Date: 2020. jún. 3., Sze, 19:38
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítséget kérek szépen
To: Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com>, <
csaladtortenet-request at levlista.theka.hu>

Kedves Marcsi!

Köszönöm, éppen azt nem tudom elolvasni, amit Te sem. Bernard Nicolaus
születik, és az apja keresztneve kéne, amit Tadehaly-nak indexeltek, de ez
kevéssé valószínű, ebben szeretnék segítséget kérni.

Köszönöm, szép estét!

Éva

Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jún. 3.,
Sze, 0:03):