[Csaladtortenet 2] [MACSE: 22034] Gábor bácsi története

Gábor Balázs bgabor.e at gmail.com
2020. Jún. 4., Cs, 11:51:37 CEST

Azt hiszem Gábor bácsi össze teheti a két kezét, hogy ilyen szerencsésen
alakult az élete.
Az, hogy a gyerekei unokái nem beszélnek magyarul kizárólag az Ő
felelőssége, ezért a múltat és a történelemet okolni nem szerencsés.
Egy másik Gábor "kicsit pechesebb"
de legalább beszélek magyarul.

Borsy István <borsyistvan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jún. 4., Cs
11:36):