[Csaladtortenet 2] Megrázó vidéki gyilkosság

Berci Tóth toberci at gmail.com
2020. Jún. 4., Cs, 18:20:25 CEST

Kedves Mindenki!

Találtam egy elég megrázó gyilkosságot 1892-ből a Borsod megyei Négyesen
(Borsodivánkán anyakönyvezve).
A falu nemesei, egy 36 éves nő megölte a 21 éves sógornőjét és a 8 hónapos
unokaöccsét elég kegyetlen módon amit a pap részletesen le is ír. Ezután
magával is végzett a gyilkos és a négyesi temető árokpartján temették el.
Vajon még ma is ott lehet?
Nem találtam róla újságcikket, de hátha ügyesebb nálam valaki.

Gondoltam megosztom veletek, mert nem lehet sűrűn ilyennel találkozni.
Csatolom a bejegyzést, de itt a link az egészhez:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MMZZ-N?i=810&cat=50682
Elküldtem Benke Zolinak is a különös bejegyzések közé.

Üdv. Tóth Berci