[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kutatás

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Jún. 6., Szo, 16:47:31 CEST

Szerintem is igy van

Azért nincs korlát,mert a polgári anyakönyveket 1980-ig vezették két
példányban,utána már nem.Tehát ha 30 év,
akkor az 1990,de 80-90 között már nincs másodpéldány.

A Levéltárakban a másodpéldányok vannak.1980 utáni anyakönyvek az
anyakönyvi hivatalokban vannak,de ott
nem lehet kutatni.Ha egyenesági leszármazott vagy,akkor ki lehet kérni az
anyakönyvi kivonatot,abban az esetben ha tudod,hogy
hol és mikor történt az esemény. (nem keresnek,esetleg kisebb helyeken
szivességből megteszik,de nem kötelességük)

Üdv:
Zsuzsa

Mukli Krisztián <krisztianmukli at mukli.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún. 6.,
Szo, 16:45):