[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kutatás

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Jún. 7., V, 09:32:24 CEST

Kedves Előd!

Régebben kiadták.Egy A4 es papirlappal leválasztották.Évek óta jarok
oda,ismernek.Tudhatják hogy titokban nem fogok mást nézegetni. 😊 Nagyon
ritkan kell mar ez az időszak,amikor segitek valakinek,aki mondjuk 200 km
re lakik Pecstől! Szerencsére amikor én kezdtem még a születésit is meg
lehetett nezni azt hiszem 1910 ig.Amugy jô viszonyban vagyunk🤭nem akarok
vitatkozni,de szerintem is igazad van!
Üdv!
Zsuzsa