[Csaladtortenet 2] FS

Agnes Schirwath schirwathalbert at gmx.de
2020. Jún. 7., V, 10:22:42 CEST

Szia Teri! Nekem is írtak de azt, hogy jóvá kell hagynom az adatvédelmi
törvényeket, holott nem használom az oldalt, nem vagyok tag, talan évekkel
ezelött kétszer megnéztem az oldalt, de nem léptem be! Nem regisztráltam.

Szép napot: Ágnes (én nem veszem már komolyan, de nem értek hozzá a te
esetedben mi a helyzet)