[Csaladtortenet 2] híres halott

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2020. Jún. 7., V, 14:14:55 CEST

Kedves Listatársak !
Imre által itt küldött bejegyzés fölött hárommal található Bujtor János halotti
bejegyzése, mely szerint az Iskola utcában lakott.
Itt további adatok vannak:
https://www.geni.com/people/J%C3%A1nos-Bujtor/6000000082444408229
Lánya adatai szerint köze van a Latinovits- Bujtor(azelőtt Frenreisz)
fivérekhez.
A Frenreisz ház a közeli Vám u. (Dreissigstgasse) és Donáti u. sarkán
állt Buda, Vizivárosban, a mai Alkotmánybíróság
helyén. Címjegyzékek szerint legalább 1867-1942 között az övék volt.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/FszekCimNevTarak_11_009_01/?pg=152&layout=s&query=frenreisz
https://library.hungaricana.hu/hu/view/FszekCimNevTarak_18_016_03/?pg=91&layout=s&query=frenreisz
Innen: https://library.hungaricana.hu/hu/collection/fszek_cimjegyzekek_1867_1942/
Üdv.: Á.