[Csaladtortenet 2] Pécs- temetői fotó

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Jún. 9., K, 00:40:17 CEST

Kedves pécsi társak!

Egy sír fotózásában szeretnék segítséget kérni.
Jóna András Vazul 1928 Sopronkövesd - ??, (de lehet hogy csak a Vazul lesz a kövön)
és felesége a Pécsi Köztemetőben nyugszik: parcella: II., sor: XI., sírhely: 54.
Története nehezen áll össze, r okonainak is csak homályos emlékei vannak róla.
Már néhány dolgot sikerült találnom (kadét Nagyváradon, hadifogság nyugaton,
koholt szovjet vádak > az ítéletet nyugati börtönben üli le, kb. 40-45 évesen orvosi egyetem,
1979-ben körzeti orvos Celldömölkön).
Nem tudom hogyan került Pécsre idős korára, talán a felesége révén.

Ha valaki manapság temetőlátogatása alkalmával készítene képet a sírról és elküldené nekem,
köszönettel venném.
Jóna Sanyi