[Csaladtortenet 2] városi nemesek jogállása

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Jún. 9., K, 09:08:24 CEST

Kedves István és többiek!
Néztem a könyvet, igazából alföldi nemesekkel foglalkozik, bár gondolom nem
sok különbség lehetett országon belül. Majd könyvtárközi kölcsönzésben
megpróbálok a könyvtárban hozzájutni.
Aurélnak: a konkrét hely Szombathely (nem szabad királyi, de
megyeszékhely), az időpont pedig az 1700-as évek első fele.
Üdvözlettel: NJ

Rihmer Aurél <granasztoi at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún. 9., K,
8:02):