[Csaladtortenet 2] Benczúr Gyula

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2020. Jún. 9., K, 13:00:02 CEST

Kedves Listások!

Kutatásom eddigi legnagyobb sikere, hogy bebizonyítottam, hogy Benczúr
Gyula festőművész az egyik ősöm volt!
Szeptemberben utazunk a férjemmel az évfordulónkon Szécsénybe! Egyik
legfőbb célpont Benczúrfalván a Benczúr kúria meglátogatása! Olvastam az
interneten, hogy teljesen felújítják!
Írtam ez ügyben a szécsényi polgármesternek érdeklődve, hogy szeptemberben
látogatható lesz-e a kúria! Ez volt tegnap! Ma a következő választ kaptam!!

Tisztelt Komáromi Attiláné, kedves Emőke!

Nem tudjuk még, hogy mikor kezdődik a felújítás.

Addig csak kívülről lehet megtekinteni az épületet illetve a parkot, amely
jelenlegi állapotában is fantasztikus hangulatot áraszt.

Szeretettel várjuk Szécsényben, ha tetszik jelezni, hogy mikor jön,
megpróbálom úgy időzíteni a napirendemet, hogy találkozhassunk is, ha
többre nem, egy kávéra.

Tisztelettel:

Stayer László

polgármester