[Csaladtortenet 2] kiolvasás

A.M. schlosslovo at gmail.com
2020. Jún. 13., Szo, 17:22:18 CEST

 Kedves Sanyi,

szerintem a R'mano elvethető, sehogy sem látom annak, illetve Rum/Rom.cath
sem logikus szerintem, mert önmagában a cath. kifejezi a vallását. Az 'in'
miatt én településre gondolnék. Lehet Rum vagy Rumm (ott eddig nyomát sem
találtam Kiss Károly működésének), ahogy a korban nevezték, de lehet valami
teljesen más is. Gondoltam Rusztra is, de az se jön ki, illetve szabad kir.
város volt, uradalmi ispán működésének igen kicsi esélye volt ott. Utalhat
még valamelyik általam eddig nem azonosított majorságra is a megyében.

Ádám

Jóna Sándor <jona at jonafamily.eu> ezt írta (időpont: 2020. jún. 13., Szo,
16:40):