[Csaladtortenet 2] Segítség kérés - születési idő keresése

Mónika Mitterer monchiq at gmail.com
2020. Jún. 14., V, 12:24:32 CEST

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az ötleteket. :)
Természetesen lapozgattam az anyakönyveket, de sajnos 1823-ban másik
gyermek születését találtam meg (József, 1823. jan. 12)
Az előtte vagy utána levő időszakban pedig nem találtam. Persze lehet, hogy
a szemem átsiklott a neveken.

Köszönöm szépen mégegyszer mindenkinek!
M. Monika

2020. június 14., vasárnap dátummal Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com>