[Csaladtortenet 2] Jász-Nagykun-Szolnok megye

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2020. Jún. 14., V, 13:35:44 CEST

Kedves Kutatótársak! Van -e köztünk olyan, aki esetleg aktívan kutatja Jász-Nagykun-Szolnok megyét? Az én családom igen csak nagy része odavalósi, kutattam Kenderest, Kunhegyest, Tiszaburát, Tiszaroffot, Abádszalókot, Törökszentmiklóst. Ha esetleg valaki más is alaposabban kutatta ezeket a településeket, az kérem írjon nekem egy emailt. Három halotti anyakönyvet keresek az 1800-as évekből, de már egy éve lassan, és nyomuk veszett, nem tudom melyik településen lehetnek. Többször átnéztem az egyháziakat, a polgáriakat is, bár kevesebb az esélye, hogy abban az időszakban hunytak volna el, hiszen az egyik 1792-ben született. Akár csak egy ötlet, egy tanács is sok segítség lenne!Válaszotokat, válaszukat megköszönném, és sikeres kutatást kívánok mindenkinek!
Üdvözlettel Kurucz Dani