[Csaladtortenet 2] Erdélyi adatok

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Jún. 16., K, 13:10:19 CEST

Kedves Gyuri!

1900-as helységnévtár szerint az állami anyakönyveket Hosszúfalun vezették.

Szintén a helységnévtár szerint 1882-ben a görögkatolikusokat,Alsó-Kis
-Fentősön anyakönyvezték.
Háááááát ezt próbáltam mindenféle variációban keresni az FS-en,de én nem
találtam,talán Te ügyesebb leszel. :)

Egyébként helységnévtárakat itt találsz ezen a linken,egészen a vége
felé.Ez hasznos lehet a jövőben számodra.
http://konyvtar.ksh.hu/index.php?s=kb_statisztika

 Küldök még egy linket,talán ennek is hasznát veszed az erdélyi kutatással
kapcsolatosan.
Nekem még nem volt rá szükségem,mert azon a területen nem vagyok
érdekelt.Eddig!!!!!,de a családfa
kutatásnál soha nem lehet tudni,hogy mikor mi következik. :) :)
Kocs Jánosról nagyon sok jót hallottam.

http://erdelygen.uw.hu/index.php

Üdv!
Zsuzsa