[Csaladtortenet 2] Kömörő polgári akv.

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Jún. 16., K, 17:50:41 CEST

Kedves Kutató Társak! A Szabolcs-, Szatmári polgári anyakönyvi másolatokat az FS adatbázisban először indexeltük. cc 1920-ig, mindhárom eseménysorban. Amikor elkezdődött a digitalizálás és az anyagokkal való mesterkedés. Egyszer csak eltűntek- visszajöttek, mindenesetre a lapozgatási lehetőség több helységnél csökkent. Célszerű a keresésénél egy valós vagy vélelmezett családnévvel kezdeni, hátha ad megoldást és felfedezhetjük a digitális számát. Nyilván van ennél gyorsabb megoldás is- ha éppen megengedik.  Üdv.: Páli István