[Csaladtortenet 2] Katonai egyenruha beazonosítása (I vh.)

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Jún. 17., Sze, 11:47:29 CEST

Valószínűnek tartom, hogy ezek hamis színek. Abban az időben nagyobb
hangsúlyt kapott az elrejtőzés, álcázás.

Nem hiszem, hogy ilyen világos volt a sapkája. Az egyenruha és a
rendfokozati jelzés már előfordulhat az Osztrák-Magyar hadseregben.
(Biztos, hogy osztrák-magyar??)     Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása