[Csaladtortenet 2] Sztanó

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2020. Jún. 18., Cs, 09:48:46 CEST

 Kedves Listások!

Abszolút tanácstalan vagyok!
Keresem nagyapám első feleségének a halottiját ill. az esetleges gyermekük
nyomát!
Budapesten volt az esküvő!
Adatok: menyasszony: Sztanó Margit Éva ( 1918 Gyón, Sztanó András és Sóbor
Mária leánya )
            vőlegény: Benczúr János ( 1912 12.27. Presov Benczúr János és
Hambor Katalin fia )
Az esküvő 1938-ban volt Budapesten!

Budapest összes evangélikus parókijájával beszéltem de semmi! Beszéltem
azzal az önkormányzattal ahol laktak ill. ahol az esküvő volt de semmi!
Összesen annyit tudtam meg, hogy 1946-ban elváltak nagyapám kérésére, az
indok: elhidegülés!
Tudni kell még, hogy a nagyapám 1943-1946-ig orosz hadifogságban volt.
Nemrégen hallottam egy olyat apukám unokatestvérétől, hogy amikor ő még
gyerek volt egyszer az anyukája sutyorgott ( aki papám egyik testvére volt
) a nagyszüleimmel egy kislányról akit szerintük örökbe kellene fogadni.
Az esküvői bejegyzésben az egyébb rovatban volt egy olyan megjegyzés, hogy
a majdani születendő gyermekek az anya vallását az evangélikus vallást
fogják követni! Ezért gondoljuk, hogy születhetett gyermek is!

Nem tudom hogyan tovább!
Tudnátok segíteni?

Köszönöm!
Emőke