[Csaladtortenet 2] UB értelmezés 1912 szuletés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Jún. 25., Cs, 18:33:36 CEST

Vértesi Tamás írta:
> Jozefin református vallású. Ismereteim szerint ezek nincsenek indexelve,
> csak a katolikusok.

A református is indexelve van, de csak a keresztelések, és csak a
polgári anyakönyvezés kezdetéig -- pontosan ugyanúgy, mint a római
katolikus.

Evangélikus és görög katolikus nincs indexelve az FS-en. Izraelita
index van, de az a JewishGen-en; az FS-re csak nagyon kis része került
fel. (De a képek természetesen mind az FS-en vannak.)

luttring kérdése:
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DRZX-83?i=92&wc=92QF-JW5%3A40678301%2C60592401%2C1077284504&cc=1452460

A gyermeket Makucz Rezső örökbefogadta, neve ezentúl "Makucz". (1913
I. 773/3. ?.M. sz) 1913 aug. 11. Elles Károly s.k. aktőh.
A gyermek az anyának a természetes atyával Makai Rezső r.kath. vallásu
48 éves miniszteri főszámtanácsos budapesti lakossal 1917 évi november
hó 19-én Budapesten a IV?-IX. kerületben kötött házassága által
törvényesíttetett s ennek következtében vallása megegyezés szerint is
(Szfőv. polgm. 160032/1917-XI. sz) r.kath lett. Az atya a gyermek
születésekor 43 éves volt. (Szfőv. polgm. 128202/1917-XI. sz) 1917.
decz 10. Elles Károly s.k. aktőh.

---
Mialatt a fentit megírtam, Bánfi Zoltán már meg is találta a
házasságukat, de azért talán van valami haszna a munkámnak mégis.

Juli
/\ /\