[Csaladtortenet 2] iskolai bizonyítvany szerb/ orosz fordítás - Szabadka

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Jún. 25., Cs, 22:15:12 CEST

Kedves Alexandra,

Mert a levéltárak értelmezése szerint jogszabály alapján nem kutatható.
(Helyesebben: A jogszabály nem egyértelmű megfogalmazása a biztonság
kedvéért (elkerülendő az esetleges pereket és bírságokat) tágabb védelmi
időt határoztak meg a levéltárak.)

Üdv
Krisztián

2020. június 25., csütörtök dátummal Alexandra Fleischer <