[Csaladtortenet 2] Segítség település nevének kiolvasásában

László Mamrovits laszlo.mamrovits at gmail.com
2020. Jún. 28., V, 19:05:30 CEST

Tisztelt Lista-/Kutatótársak!

Mindenkinek köszönöm a segítséget a helységnév olvasásban! A helyes
"megfejtés" Eőr, azaz a mai Őr település.

Most már csak az 1880 előtti Izraelita anyakönyveket kell meglelnem
Nyírmadáról. Sajnos az FS nem segít, mert a születési anyakönyvek csak
1880-tól vannak fenn.
Elvileg a SzSzBM-i (bocsánat a rövidítésért, de lusta vagyok), levéltárban
1813-tól megvannak a másodpéldányok, viszont úgy néz ki, hogy az FS-en
nincsenek.
Ha valaki tud valami más online forrást, akkor kérem ne tartsa magában, s
ossza meg velem/velünk.

Üdvözlettel,

Mamrovits László