[Csaladtortenet 2] Miskolci anyakönyv - Pallang Antal

Farkas Cserményi chermeny at gmail.com
2020. Jún. 30., K, 09:26:56 CEST

Kedves Kutatótársak!

Van esetleg közöttetek miskolci illetőségű, aki le tudna nekem fotózni egy
halotti anyakönyvi bejegyzést? Az FS-ön nem találtam a keresett időszak
anyakönyveit (sem polgárit, sem egyházit, sem a hadsereg által vezetettet).
A keresett személyt a MACSE adatbázisban sem találom, csak egy helyen, az
emlékműveknél.

*Pallang Antal *(Anton) százados tudtommal *1915. május 24*-én hunyt el a
miskolci *Erzsébet Kórházban*. (A Kárpátokban kapott fejlövést, ahonnan ide
szállították). Amit még érdemes megemlítenem, hogy r.kat. vallású volt és
Innsbruckban született 1876-ban.

Nagyon örvendenék, ha valaki tudna segíteni nekem.

Köszönettel:

Cserményi Farkas